FORBIDDEN

Kniha, která jde proti marketingovým poučkám. Nečekejte návod na úspěch, ale pořádnou dávku inspirace, kreativity a úsměvných příhod o byznysu. Podpořte vydání knihy a vstupte do Forbidden světa.

FORBIDDEN / 2x kniha (CZ)

2x kniha (CZ)

Jednu knihu si nech, druhou daruj.
838 
Zobrazit více
FORBIDDEN / 1x kniha (CZ)

1x kniha (CZ)

Vstupte do Forbidden světa.
FORBIDDEN / Audiokniha MP3 (SK)

Audiokniha MP3 (SK)

Lépe jednou vidět než stokrát slyšet? Při Audioknize FORBIDDEN to neplatí. Audioknihu namluvil autor ve slovenštine a stáhnete si ji hned po zaplacení.
FORBIDDEN / E-book (CZ)

E-book (CZ)

E-kniha pro všechny screen friendly lidi.

PŘEDPRODEJ UKONČENÝ.

Tenhle projekt byl úspěšný i díky vám. Společně jsme na českou verzi knihy vybrali 180 154 Kč.

Skip Intro. Tak začíná Tinova kniha FORBIDDEN, ale přeskočit v ní, byť jen jednu stranu, by byla obrovská chyba. Proč? Protože to není jen kniha. Jsou to dveře do Forbidden světa. A dáme vám tip: Až knihu vytiskneme, sežeňte si tužku. Budete ji potřebovat při podtrhávání myšlenek, které vám pomohou najít ten správný směr jak v podnikání, tak i v životě. Možná v ní nenajdete návod na „overnight success“, ale po přečtení této knihy se k němu určitě přiblížíte. 

Jsem Tino.

Baví mě podnikat. Baví mě stále něco nového tvořit a něco staré zlepšovat. Rád posouvám své hranice. Rád experimentuji. Vybudoval jsem několik brandů a s nimi i komunit. Stojím za streetwear značkou Life is Porno, gastronomickým konceptem Forbidden Taste, uměleckým prostorem Forbidden Spot nebo podcastem INSPEAT. V mém „minulém životě“ jsem pracoval v centrále značky Red Bull a rapoval ve skupině Dramatikz.

Za poslední roky jsem se toho strašně moc naučil – samozřejmě i uklouznutím na vlastních slupkách od banánu. Po cestě jsem přišel na několik konceptů a triků, které mi fungují. Ať už jde o vlastní byznys, kreativitu a marketing nebo o lifehacking. A rozhodl jsem se dát to všechno na papír. Nedílnou součástí jsou vtipné, chytré i trapné stories, kterými jsem si v rámci svých projektů prošel.

Moje kniha se jmenuje FORBIDDEN.

Toto slovo totiž vystihuje většinu mých aktivit. Rád se v životě i v marketingu pohybuji tak trochu na hraně. Rád polarizuji, ale ne za každou cenu. Nechci kázat. Nechci na sílu motivovat. Ani příliš demotivovat.

Jednotlivé kapitoly jsou vlastně jakési lekce, rady nebo pravidla, kterými se snažím sám řídit. Věci, které fungují a nefungují mně samotnému. Tato kniha není návod na ultimátní „Life is Porno“. Nechci slibovat, že se v ní dozvíte něco převratného, co vám změní život. Jak napsal George Orwell v 1984, v jedné z mých nejoblíbenějších knih: „Nejlepší knihy jsou ty, které ti řeknou, co už sám víš.“ Věřím tedy, že se během čtení často přichytíte, jak přikyvujete. Pokud ano, tak jste s velkou pravděpodobností na správné cestě.

A jak poznáte, jestli je kniha určena vám?

Máte vlastní byznys, případně sen jednou vybudovat něco vlastního? Rádi byste se na marketing a kreativitu podívali i z jiného úhlu pohledu, který často odporuje marketingovým poučkám? Přemýšlíte, jak vybudovat brand, který si fanoušci na sebe hrdě tetují? Nebo jak hacknout vlastní produktivitu?

Neslibuji, že po přečtení knihy FORBIDDEN dostanete ultimátní odpovědi na všechny tyto otázky. Zároveň jsem si jistý, že k nim budete o něco blíže. Kapitoly jsou krátké, takže i když jinak moc nečtete, tak toto rozhodně zvládnete. Nemluvě o krutých fotkách.

Oslovil jsem totiž dvacet mých oblíbených fotografů. Dal jsem jim téma, která se mi k jejich tvorbě hodila. A poprosil je o fotku. Ne doslovnou, ale ilustrační. Osm fotografů ze Slovenska, devět z Česka, dva z USA a jeden z Kanady. Jsem vážně poctěn, že takto obohatili jednotlivá témata jejich vyjádřením skrz objektiv. Titulku namaloval Dian, street art umělec a můj parťák v podnikání. Tyto dveře jsou namalovány v našem pražském Forbidden Spotu a díky mé knize přes ně můžete vstoupit do mého Forbidden světa.

 

Extrémně si cením vaší podpory.

Nemůžu se dočkat, až knihu budete držet v rukou! Nebo, až si ji poslechnete ve formě audioknihy. Vrátil jsem se do studia jako za starých časů, ale místo rapování jsem pro vás namluvil audioknihu. Zase jednou nová zkušenost, za kterou vděčím i vám.

A pokud si tedy byť jen jediný člověk v knize podtrhne jednu větu a díky ní změní k pozitivnímu jednu jedinou věc, tak je moje mise úspěšná. Samozřejmě věřím a doufám, že těch lidí a vět bude co nejvíce.

Tino

Autor Tino Hrnčiar

Tino Hrnčiar
Spoluzakladatel již ikonické značky Life is Porno, projektů Forbidden Spot a Forbidden Taste. Cestovatel, sushi-lover, tvůrce podcastu INSPEAT.